سی آر ام CRM
میزان موفقیت یک شرکت ارتباط مستقیمی با توان مدیریت روابطش با مشتریان دارد. از این رو محبوبیت شرکتهایی که اصل را بر پایه ارتباط با مشتری میگذارند روز به روز در حال افزایش است.
مدیریت ارتباط مشتری (Customer Relationship Management: CRM) فقط به معنی استفاده از فناوریهای روز دنیا برای افزایش فروش نیست، بلکه راهبردی است که طی آن سازمانی تلاش میکند تا با آگاهی از نیازها و رفتارهای مشتریانش، ارتباط موثرتری با آنها برقرار سازد. در واقع آنچه که میزان موفقیت سازمان در ارتباط با مشتری را رقم میزند، فلسفه تجارت آنهاست نه تجهیزات فنی. با این حال استراتژیهای CRM موفق همواره متکی بر استفاده از فناوری بوده است
سرزمین هوشمند * بهینه سازان سرزمین هوشمند * Sarzamin Hooshmand * انجام پروژه های نرم افزاری * طراحی سایت * طراحی وب سایت * بهترین طراحی سایت در تهران
تلفن تماس و مشاوره
۰۹۹۱۵۹۵۷۳۴۲
.
استفاده از نرمافزارهای CRM به عنوان یک ابزار کلان در سازمانها، میتواند بهبود قابل توجهی در بهرهوری سازمانی داشته باشد. در راستای افزایش بهرهوری سازمانی، اجرای یک پروژه پیادهسازی نرمافزار CRM با رویکردی موفقمند میتواند اختلافسازنده باشد. ابتدا باید نیازها و اهداف سازمان را به دقت تعیین کرده و سپس نرمافزار CRM مناسبی را انتخاب نمود.
در این راستا، برخی از بهترین CRM ایران از جمله «سیستم گلو»، با قابلیتها و امکانات گسترده ارتباطی، گزارشگیری مؤثر، و امکانات سفارشیسازی مناسب برای شرایط مختلف سازمانی میباشند. پیادهسازی موفق نرمافزار CRM نیازمند هماهنگی با فرآیندهای سازمان، آموزش مناسب کارکنان، و پشتیبانی فنی فعال است. با رعایت این موارد، سازمانها میتوانند از این فناوری بهرهمند شده و علاوه بر بهبود ارتباط با مشتریان، بهبود قابل ملاحظهای در بهرهوری عملیاتی و مدیریت منابع خود را مشاهده نمایند.